Chceme, aby se z házené stal pro fanoušky zážitek, říká Barbora Krimová

Každý sportovní klub se snaží kromě sportovních výkonů sdílet své úspěchy také se svými fanoušky a veřejností. Černí andělé v tomto ohledu nejsou výjimkou. Nejen sobě, ale i svým příznivcům nadělili na konci května další skvělý dárek v podobě osmého mistrovského titulu. Nejúspěšnější ženský házenkářský klub současnosti chce ale veřejnosti v budoucnu nabídnut ještě o něco víc, než jen skvělé sportovní výkony. Také proto tým DHK Baník Most koncem května rozšířila Barbora Krimová, která se v klubu zaměří na marketing. 

 

Odkud jste se u Černých andělů vzala?

Na internetu jsem zaregistrovala inzerát, že klub hledá markeťáka a protože se marketingu věnuji už poměrně dlouho a různorodost a kreativita téhle práce mě ohromně baví, začala jsem o tom uvažovat. Nebylo to úplně snadné rozhodnutí, protože mám malého syna, ale také milionovou maminku/babičku, takže jsem si asi po týdnu troufla poslat životopis. Pak už to šlo celkem rychle, při online pohovoru jsem zjistila, že by mě tahle práce bavila asi ještě víc, než jsem si myslela a při osobním setkání s manažerem klubu už jsme si plácli a já do toho skočila rovnýma nohama.

 

máte za sebou nějakou házenkářskou minulost?

Aktivně jsem tenhle sport nikdy nedělala, ačkoli se mi líbí, ale sledovala jsem několik zápasů Černých andělů z hlediště. Bavilo mě to, takže nezůstalo jen u jedné návštěvy. Přijde mi skvělé, když můžete spojit práci s tím, co vás baví. Bavila mě atmosféra zápasů a jsem ráda, že tu atmosféru teď můžu pomáhat tvořit „zevnitř“.

 

Zkuste představit, co bude vaší rolí v rámci klubu?

Mou prací bude vlastně kompletní komunikace klubu. Jinak řečeno seznamovat veřejnost s tím, co se v klubu děje, bude dít a ukazovat klub v tom nejhezčím světle. V podstatě zajistit, aby se vědělo o tom, že tu klub je, co se v něm děje a snažit se k házené přilákat co nejvíc lidí.

 

A už máte vymyšlené, jak na to?

Chceme, aby se z házené stal pro fanoušky zážitek. Aby lidé na zápasy nechodili dvacet minut před začátkem a neodcházeli po závěrečném hvizdu. Aby mohli přijít dvě hodiny před začátkem utkání a něco tu zažít. Chceme ze zápasů udělat příjemné rodinné odpoledne, kde si každý přijde na své. Máme tu krásný sport, na který je radost se dívat a my bychom rádi sportovní zážitek doplnili i o něco dalšího. Škála možností je široká a uvidíme, co se nám nakonec povede.

Oblastí, na které se chceme zaměřit je ale mnohem víc, chceme zintenzivnit komunikaci s veřejností ve všech oblastech, zaměříme se ještě víc na sociální sítě. Koncept, jak komunikovat na sociálních sítích už máme vymyšlený, a myslím, že by se fanouškům mohl líbit.

 

Chystáte pro fanoušky Černých andělů něco už v nejbližší době?

Nejbližší akce, kde nás bude možné potkat, se uskuteční už 13. června v parku Střed v rámci týdne otevřených zahrad. Město Most se ve spolupráci s Nadací Proměny snaží o revitalizaci parku přímo za sportovní halou, takže nám přijde celkem přirozené se téhle akce spolu s dalšími organizacemi zúčastnit a ukázat veřejnosti kdo jsme a co děláme.

Jen pár dnů nato, v pátek 18. června, se uskuteční další ročník populární plážovky, kterou bychom rádi pojali také jako setkání s fanoušky a poděkování všem, kdo nás během letošní sezony podporovali.

Jan Pimper